Skontaktuj się z nami

telefon: +48 888 830 888
mail: biuro@prestaguru.pl

Copywriting PrestaShop SEO artykuły blogowe

COPYWRITING - PISANIE TEKSTÓW

Copywriting PrestaShop SEO artykuły blogowe

Copywriting PrestaShop SEO artykuły blogowe

Uprzejmie informujemy że w naszej ofercie pojawiła się nowa kategoria usług

https://prestaguru.pl/copywriting-pisanie-tekstow/prestashop-seo-artykuly-blogowe.html

 

Artykuły blogowe

Prowadzenie bloga jest skutecznym sposobem na dotarcie do potencjalnych Klientów. A także na kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i zaprezentowanie swoich produktów lub usług w sieci. Potrzebujesz tekstu na blog zwykły? A może prowadzisz firmę i potrzebujesz treści przeznaczonych na blog firmowy lub sklep internetowy? Treści te powinny się od siebie delikatnie różnić. Teksty blogowy zwykłe pisane są najczęściej luźnym językiem i zawierają bezpośrednie zwroty do odbiorców. Na końcu, w ramach podsumowania znajduje się zachęta do działania. W zależności od tego, na czym Ci zależy, może to być zakup produktu, wejście w link, wykonanie telefonu lub na przykład zostawione komentarza.

 

Różne rodzaje treści na blog

Treści przeznaczone na blogi firmowe powinny jednak odrobinę się różnić od tych przeznaczonych na zwykłe blogi. Dlaczego? Ponieważ ich celem jest ukazanie potencjalnemu Klientowi Twojej firmy, że jesteś ekspertem w swojej dziedzinie. Dlatego do tworzenia treści na blogi firmowe używa się języka branżowego. Najczęściej wykorzystywany też jest formalny styl pisania. Jednak nie zawsze – tutaj decyzja należy też do Ciebie, czy chcesz otrzymać tekst „lżejszy”, czy zależy Ci jednak bardziej na oficjalnym tonie.

 

Niezależnie od tego, na który rodzaj treści się zdecydujesz, wszystkie one powinny wyróżniać się wysoką jakością. Dzięki temu masz pewność, że niosą Twoim potencjalnym Klientom zarówno merytoryczne, jak i wartościowe informacje. Pamiętaj, że artykuły powinny dodawane być systematycznie. Ważne jest też aktualizowanie treści od czasu do czasu. Pozwoli Ci to na dostarczanie aktualnych informacji swoim odbiorcom.

 

Korzyści, jakie możesz odnieść prowadząc bloga to:

• poprawa wizerunku firmy;

• uzyskanie wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google;

• zwiększenie sprzedaży i zysków;

• nawiązanie bliższej relacji z Klientem.

 

Według Omnicore możesz uzyskać nawet do 2,000% wzrostu ruchu, w momencie, gdy na swoim blogu umieszczasz lepsze jakościowo treści. Kolejną ciekawostką jest to, że blogi zostały ocenione jako jedno z najbardziej zaufanych źródeł co do dokładności informacji znajdujących się w sieci. A Ty nadal zastanawiasz się nad tym, czy powierzyć tworzenie treści specjalistom?

 

W komentarzu do zamówienia prosimy o podanie słowa kluczowego wraz z linkiem na które ma wskazywać dane słowo kluczowe lub fraza kluczowa

guru
guru@prestaguru.pl


Włącz powiadomienia OK Nie dziękuję