Skontaktuj się z nami

telefon: +48 888 830 888
mail: biuro@prestaguru.pl

SEO PRESTASHOP

seo prestashop

SEO PRESTASHOP

SEO PRESTASHOP

 

Pozycjonowanie sklepu internetowego to czynność polegająca na upewnieniu się , że Twój sklep internetowy znajduje się na górze wyników wyszukiwania, aby klienci mogli go znaleźć. Osiągnięcie wyższych pozycji na tych platformach można osiągnąć, optymalizując witrynę, optymalizując strony produktów i upewniając się, że słowa kluczowe na tych stronach są odpowiednie do tego, co sprzedajesz.

Detaliści muszą zwracać uwagę na to, gdzie w wynikach wyszukiwania znajdują się ich sklepy internetowe, ponieważ ma to wpływ na ich sprzedaż. Im więcej wyszukiwarek znajdzie trafność między swoimi zapytaniami a Twoją ofertą, tym lepiej dla Ciebie.

Jakie są korzyści z pozycjonowania sklepu internetowego?

Sklepy internetowe są często umieszczane w Internecie, aby czerpać korzyści z wygody dla konsumentów. Często są umieszczane na stronach wyników wyszukiwania, gdzie są bardziej widoczne. Sklepy mogą również umieszczać się na platformach mediów społecznościowych. Umieszczenie sklepu internetowego jest ważnym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji o otwarciu sklepu internetowego. Konsumenci wolą produkty, które znajdują się na górze strony, ponieważ wydaje się, że mają większą widoczność i wiarygodność.

Jak mogę ulepszyć moją optymalizację pod kątem wyszukiwarek?

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek – lub SEO – to proces podnoszenia pozycji witryny w wynikach wyszukiwania (SERP). Jest to sztuka i nauka, która bierze pod uwagę wiele czynników, próbując poprawić widoczność witryny w SERP.

W SEO nie ma magicznych sztuczek ani srebrnych kul. Udane SEO wymaga czasu i wysiłku, ale rezultatem może być ruch i konwersje pochodzące od osób wyszukujących, które uznały Twoją witrynę za trafną w swoich wyszukiwaniach.

Jak pozycjonować swój sklep internetowy?

Aby wypozycjonować swój sklep, musisz wiedzieć, co robią Twoi konkurenci. Następnie możesz określić, co robią źle i spróbować zrobić coś lepiej w tym obszarze.

Na przykład masz konkurenta, który nie korzysta z żadnych kanałów mediów społecznościowych. Wtedy wiesz, że jest to obszar, w którym możesz wyróżnić się z tłumu.

Lub jeśli Twój konkurent nie zapewnia swoim klientom żadnych przewodników szybkiego startu ani samouczków, musisz upewnić się, że Twój sklep ma tę funkcję.

Pozycjonowanie Twojego sklepu oznacza zrozumienie, co sprawi, że będzie on bardziej wartościowy od konkurencji i udostępnienie tych funkcji na stronie.

Jakie są strategie poprawy pozycji w wyszukiwarce?

Ostatecznym celem jest zajęcie pozycji na pierwszej stronie lub nawet pierwszej pozycji, ale nie jest to łatwe zadanie.

Jeśli chcesz mieć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania, musisz wziąć pod uwagę te dwie strategie:

Strategia marketingu treści – Musisz zwiększyć ruch, tworząc treści, które są odpowiednie i interesujące dla potencjalnych klientów.

Strategia SEO- Musisz wykonywać zadania SEO, takie jak budowanie linków, badanie słów kluczowych, ulepszenia techniczne itp.

Jak wypozycjonować sklep internetowy?

Punktem wyjścia każdej strategii marketingowej jest pozycjonowanie. Pozycjonowanie to czynność definiowania swojej oferty w stosunku do konkurencji. Musisz zrozumieć, jak bardzo różni się od tego, co oferują. Im więcej różnych, tym lepiej. Chodzi o znalezienie unikalnego punktu widzenia, który wyrazi, dlaczego jesteś lepszy niż ktokolwiek inny, i będziesz w stanie przekazać tę wiadomość w przekonujący i zwięzły sposób.

Pozycjonowanie sklepu internetowego może oznaczać różne rzeczy w zależności od rodzaju sklepu – styl życia, luksus, wystrój domu itp., ale istnieją pewne ogólne zasady, które obowiązują we wszystkich dziedzinach:

– Zdefiniuj swój rynek docelowy, identyfikując, kto kupuje od konkurencji, a kto w ogóle nie kupuje od nich

Badanie konkurencji pomoże Ci określić, gdzie popełnia błędy i jakiej niszy brakuje.

– Określ, co sprawia, że Twój produkt lub usługa różni się od tego, co już jest

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszej firmy na SEO PRESTASHOP

ILE KOSZTUJE POZYCJONOWANIE PRESTASHOP ?

Poniżej znajdziesz linki do ofert.

Pakiet podstawowy cena już od 899 pln miesięcznie : https://prestaguru.pl/blog/sklep/pozycjonowanie-seo-prestashop/pozycjonowanie-sklepu-internetowego-prestashop-pakiet-podstawowy.html

Pakiet optymalny cena już od 1399 pln miesięcznie: https://prestaguru.pl/blog/sklep/pozycjonowanie-seo-prestashop/pozycjonowanie-sklepu-internetowego-prestashop-pakiet-optymalny.html

Pakiet rozbudowany cena już od  2299 pln miesięcznie: https://prestaguru.pl/blog/sklep/pozycjonowanie-seo-prestashop/pozycjonowanie-sklepu-internetowego-prestashop-pakiet-rozbudowany.html

 

UWAGA: Usługę wykupujesz na jeden miesiąc. Nie ma u nas długoterminowych umów. Jesteś zadowolony/zadowolona wykupujesz na kolejny miesiąc.

Możesz przestać opłacać usługę i wybrać inne słowa kluczowe w kolejnym pakiecie. Naszym głównym celem jest zadowolenie klienta oraz wysokie pozycje w wyszukiwarkach dlatego jesteśmy elastyczni jak to tylko możliwe.

Wykup pakiet czekaj, na efekty i dopiero potem podejmij decyzję czy chcesz dalej współpracować. A my postaramy się z całych sił abyś był naszym stałym klientem a nie jednorazowym. Zapraszamy.

 

Pozycjonowanie sklepu sklepu Internetowego PrestaShop ( SEO ) odgrywa kluczową rolę w e-biznesie. Sprawia, że nasza strona internetowa staje się bardziej widoczna dla użytkowników i w prosty sposób może na nią trafić znacznie więcej potencjalnych klientów. Sklep staje się dzięki temu bardziej rozpoznawalny, a rozpoznawalność zazwyczaj idzie w parze z wiarygodnością i zaufaniem.

 

Pozycjonowanie sklepu Internetowego PrestaShop ( SEO ) pozwala osiągnąć cele biznesowe i sprzedaż na interesującym nas poziomie. Dzięki temu możemy cały czas efektywnie rozwijać naszą firmę. Aby strona internetowa pojawiła się wysoko w wynikach wyszukiwania, np. w Google, trzeba podjąć jednak szereg działań.

 

Pakiet rozbudowany pozycjonowania sklepu Internetowego PrestaShop ( SEO ) pozwoli nie tylko osiągnąć w tym zakresie niezbędne minimum, ale umożliwi wykorzystanie całego potencjału sklepu na PrestaShop. W jego skład wchodzi optymalizacja sklepu, czyli działania pozwalające na usprawnienie strony www i pozyskiwanie linków. Kluczowym jest także zaplanowanie długofalowej strategii działań, która umożliwi osiągnięcie zadowalającego efektu.

 

Ważnym elementem prac związanych z SEO jest prowadzenie skutecznego marketingu contentowego. Dzięki pakietowi, treści na stronie Internetowej zostaną odpowiednio przygotowane z wykorzystaniem słów kluczowych, które umożliwią łatwe dotarcie do sklepu przez wyszukiwarkę.

 

Frazy kluczowe dobiera się na podstawie odpowiednich narzędzi do analizy. Można precyzyjnie określić z jakich słów korzystają klienci szukając takich produktów czy usług jakie oferujemy i je odpowiednio wykorzystać.

 

PrestaGuru.pl – Zaufaj Profesjonalistom

https://prestaguru.pl/blog/sklep

 

Tags:
Support Prestaguru
support@prestaguru.pl


Włącz powiadomienia OK Nie dziękuję