Core Web Vitals sklepu Prestashop - optymalizacja Google - Pakiet OPTYMALNY
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Core Web Vitals sklepu Prestashop - optymalizacja Google - Pakiet OPTYMALNY

Google Page Speed - optymalizacja sklepu PrestaShop. Przyspieszanie sklepu Prestashop. Szybkie i zoptymalizowane strony prowadzą do większego zaangażowania użytkowników, utrzymania ich i konwersji. Zwiększ szybkość wczytywania strony. Google niedawno poinformował, że szybkość strony jest czynnikiem rankingowym.

3.100,00 zł Impuestos excluidos

3.100,00 zł Impuestos excluidos

help_outlineAsk about product
Core Web Vitals sklepu Prestashop - optymalizacja Google - Pakiet OPTYMALNY

Core Web Vitals sklepu Prestashop - optymalizacja Google - Pakiet OPTYMALNY

 

Core Web Vitals sklepu Prestashop - optymalizacja Google

Pakiet OPTYMALNY

Co zawiera ten pakiet ?

Do każdego zadania podchodzimy indywidualnie. 

Skontaktuj się z nami abyśmy mogli przeprowadzić audyt Twojego sklepu i przedstawić Ci rzetelną wycenę 

+48 888 830 888 lub biuro@prestaguru.pl

Co zyskuję kupując ten pakiet ?

Twoja strona zostanie przyspieszona do maksymalnych możliwych wartości.

Twoja strona osiągnie wyższa pozycję w Google

Twoja strona będzie przyjazna dla użytkowników 

PageSpeed Insights analizuje treści ze strony internetowej i podpowiada, jak ją przyspieszyć.

Kliknij tutaj aby przetestować swoja stronę:  LINK

Od jakiegoś czasu wiemy, że Google traktuje priorytetowo witryny, które zapewniają wysoką jakość obsługi, ale nie zawsze mieliśmy dane lub testy, które pomogą określić, czy nasze strony są tak przyjazne dla użytkownika, jak chce, aby były. To prowadzi nas do długo oczekiwanej zmiany algorytmu wyszukiwania Google: Core Web Vitals. Stworzone przez Google podstawowe wskaźniki internetowe to zestaw czynników określających skuteczność witryny w dostarczaniu wysokiej jakości strony internetowej.

Co to są kluczowe wskaźniki internetowe?

Podstawowe wskaźniki internetowe mierzą trzy konkretne czynniki, które wskazują, jak szybko ładuje się strona, responsywność strony i ogólna stabilność wizualna. Czynniki, które składają się na kluczowe wskaźniki internetowe, to między innymi największe wyrenderowanie treści, opóźnienie pierwszego wejścia i skumulowane przesunięcie układu. Wprowadzony na początku 2020 r. Google zdecydował się opóźnić wprowadzenie tych sygnałów rankingowych z powodu pandemii.

Dlaczego kluczowe wskaźniki internetowe są ważne?

Możesz pomyśleć, że Core Web Vitals są ważne tylko dlatego, że Google mówi nam, że są, a ty częściowo masz rację. Te wskaźniki wprowadzają nowe najlepsze praktyki, których webmasterzy muszą przestrzegać, aby pomóc w rankingu, podobnie jak inne czynniki SEO, takie jak trafność treści, linki zwrotne i optymalizacja obrazu. Niezależnie od tego, czy Google powie nam, że są ważne, czy nie, sprowadza się to do stworzenia witryny, która będzie łatwa do zrozumienia i znalezienia tego, czego potrzebują. Wszystkie wskaźniki Core Web Vitals wskazują czynniki, które wpływają na pozytywne lub negatywne doświadczenia związane z witryną, a witryna z dobrym UX jest dobra zarówno dla użytkowników, jak i dla Google.

Kiedy ta zmiana wchodzi w życie?

Google ogłosił, że Core Web Vitals stanie się oficjalnymi sygnałami rankingowymi w połowie czerwca 2021 r. To stopniowe wdrażanie będzie wieloetapowym procesem, który ma zakończyć się w nieokreślonym terminie w sierpniu. Za każdym razem, gdy Google ogłasza aktualizację z wyprzedzeniem, wiemy, że nastąpi dość znacząca zmiana wyników wyszukiwania. Będzie to część większej aktualizacji, która połączy kluczowe wskaźniki internetowe z innymi czynnikami UX, aby wpłynąć na rankingi.

Według Search Engine Journal, Core Web Vitals połączy się również z innymi sygnałami dotyczącymi jakości strony, takimi jak „przyjazność dla urządzeń mobilnych, bezpieczne przeglądanie, bezpieczeństwo HTTPS i natrętne wskazówki dotyczące reklam pełnoekranowych”.

Trzy główne sygnały kluczowych wskaźników internetowych ( Core Web Vitals )

W ramach danych Core Web Vitals są trzy główne sygnały:

Największe wyrenderowanie treści (LCP) — jak szybko ładuje się strona?
Opóźnienie pierwszego wejścia (FID) — jak szybko strona jest interaktywna?
Zbiorcze przesunięcie układu (CLS) — jak stabilny jest układ podczas ładowania strony?

Największa zawartość  (LCP)

Uważany za najbardziej tradycyjny czynnik rankingowy z tych trzech, LCP mierzy postrzeganą prędkość ładowania strony internetowej. Oznacza to punkt podczas procesu ładowania strony, w którym załadowana została cała główna treść; im szybszy LCP, tym szybciej strona staje się użyteczna. W swej istocie LCP raportuje czas, jaki upływa od początku sekwencji ładowania strony do wyrenderowania największego obrazu, bloku tekstu lub elementu w widocznym obszarze.

Jaki jest dobry wynik LCP?

Wszystko poniżej 2,5 sekundy jest uważane za „dobre” dla wyników LCP; im szybciej tym lepiej. Wynik od 2,5 do 4,0 sekundy jest oceniany jako „wymaga poprawy”, a wszystko powyżej 4,0 sekundy jest „słabe”.

Jakie czynniki wpływają na LCP i jak mogę go poprawić?

Na LCP duży wpływ ma wszystko, co spowalnia renderowanie lub czas ładowania. Obejmuje to czasy odpowiedzi serwera, kod blokujący renderowanie na stronie lub powolne ładowanie zasobów obrazów, grafiki lub czcionek. Na wysokim poziomie możesz pracować nad lepszym wynikiem LCP, zapewniając maksymalną optymalizację CSS, obrazów, czcionek i JavaScript swojej witryny.

Opóźnienie pierwszego widoku (FID)

Jest to uważane za pierwsze wrażenie Twojej strony internetowej. FID mierzy, jak szybko strona staje się interaktywna, co oznacza, jak szybko użytkownik jest w stanie faktycznie z niej skorzystać i podjąć działania. Na przykład, gdy użytkownik kliknie coś, na przykład przycisk lub link, jeśli nie działa, gdy tylko elementy zostaną załadowane wizualnie, może to być niezwykle frustrujące dla użytkowników i spowodować ich opuszczenie. FID sprawdza, jak szybko przeglądarka może rozpocząć przetwarzanie tych żądań i wygenerować rzeczywisty wynik tej akcji.

Jaki jest dobry wynik FID?

W przeciwieństwie do LCP, FID jest mierzony w milisekundach. Aby uzyskać „dobre” wrażenia, webmasterzy powinni dążyć do uzyskania wyniku FID wynoszącego 100 ms lub mniej. Zakres od 100 ms do 300 ms wskazuje, że strona „wymaga poprawy”, a wyniki powyżej 300 ms są uważane za „słabe”.

Jakie czynniki wpływają na FID i jak mogę to poprawić?

Największym czynnikiem wpływającym na wynik FID jest JavaScript; intensywne wykonywanie JavaScript w Twojej witrynie lub poleganie na kodzie stron trzecich zwiększy Twój ogólny wynik. Najprostsze sposoby, aby to naprawić? Utrzymuj niską liczbę żądań w witrynie, utrzymuj małe rozmiary transferów i skróć czas wykonywania JavaScript.

Zbiorcza zmiana układu (CLS)

Gdy nasz zespół zagłębia się w Core Web Vitals, wynik CLS jest najtrudniejszy do zrozumienia. CLS mierzy wielkość przesunięcia strony internetowej podczas procesu ładowania, zasadniczo sprawdzając, jak szybko strona staje się stabilna i czy po załadowaniu strony występują jakiekolwiek zmiany w układzie.

Zasadniczo sprowadza się do stabilności strony podczas jej używania. Działa to tak że jesteśmy jako użytkownik strony gotowi, aby kliknąć link lub w trakcie czytania artykułu, gdy nagle zmienia się układ, zmienia się tekst, a my tracimy orientację. Jest to nie tylko negatywne wrażenia użytkownika, ale także niezwykle frustrujące.

Zamiast używać pomiaru czasu do określenia wyniku, CLS analizuje łączne wyniki poszczególnych zmian układu w porównaniu z nieoczekiwanymi zmianami układu, które mają miejsce podczas cyklu ładowania strony. Zgodnie z artykułem Google web.dev dotyczącym Cumulative Layout Shift, „przeglądarka analizuje rozmiar widocznego obszaru i ruch niestabilnych elementów w widocznym obszarze między dwiema renderowanymi ramkami. Wynik przesunięcia układu jest iloczynem dwóch miar tego ruchu: udziału uderzenia i udziału odległości”. Frakcja wpływu pokazuje, jak niestabilne elementy wpływają na widok między dwiema klatkami. Ułamek odległości przyjmuje największą odległość, jaką przesunął niestabilny element, i dzieli ją przez największy wymiar w widoku.

Jeśli się zgubiłeś w zrozumieniu działania CWV, nie martw się. Po prostu wiedz, że sprowadza się to do tego, ile elementów na Twojej stronie porusza się w pionie lub poziomie podczas ładowania. CLS jest zdecydowanie najbardziej abstrakcyjnym wynikiem z trzech kluczowych wskaźników internetowych.

Jaki jest dobry wynik CLS?

Aby zapewnić optymalne wrażenia użytkownika, Google określa „dobry” wynik CLS i 0,1 lub mniej. Wszystko od 0,1 do 0,25 jest klasyfikowane jako „wymaga poprawy”, a wyniki powyżej 0,25 są „słabe”.

Jakie czynniki wpływają na CLS i jak mogę to poprawić?

Podobnie jak wynik jest bardziej skomplikowany do obliczenia dla CLS, czynniki wpływające na ten wynik są również bardziej techniczne. Niektóre z najważniejszych czynników to obrazy, reklamy, elementy iframe lub grafika, które nie mają ustawionych wymiarów ani treści wstrzykiwanych dynamicznie. Dodanie atrybutów rozmiaru do obrazów, reklam lub innych mediów zapewni, że przeglądarka będzie mogła zarezerwować odpowiednią ilość miejsca na ten element. Kolejną dobrą zasadą jest nigdy nie wstawiaj nowej zawartości na zawartość, która już istnieje, chyba że jest to odpowiedź na akcję użytkownika (np. wiadomość z podziękowaniem po przesłaniu formularza).

Jak mierzyć kluczowe wskaźniki internetowe?

Na szczęście dla nas firma Google udostępniła nam kilka pomocnych narzędzi do pomiaru tych nowych wskaźników. Trzy podstawowe narzędzia, z których korzystamy w naszym zespole, to Google Search Console, Google Lighthouse Tools i Google PageSpeed ​​Insights.

Konsola wyszukiwania Google

Google wprowadził wersję beta raportu Core Web Vitals w Search Console na początku 2020 roku, dając nam pierwszą wskazówkę, że nadchodzi nowy czynnik rankingowy. Raport Core Web Vitals w Google Search Console zawiera raport dotyczący wersji Twojej witryny na komputery i urządzenia mobilne. Dopóki Twoja witryna jest zweryfikowana w Search Console, możesz sprawdzić, które adresy URL są uważane za dobre, słabe lub wymagają poprawy dla każdego z trzech wyników kluczowych wskaźników internetowych. Narzędzie wyświetla przykładowe adresy URL i udostępnia narzędzia do dalszych testów. Jedyną wadą tego narzędzia jest to, że nie używa ono rzeczywistych danych dla strony, więc sprawdzenie próśb o weryfikację i zaktualizowanie wyników może zająć Google do 28 dni.

Narzędzia Google Lighthouse

Skonfigurowany jako rozszerzenie przeglądarki Google Chrome, Google Lighthouse umożliwia wyświetlanie większej liczby danych w czasie rzeczywistym dla podstawowych wskaźników internetowych, a także niektórych innych wskaźników wydajności witryny. Lighthouse podaje wyniki, szczegóły i konkretne sugestie dotyczące ulepszeń.

Statystyki Google PageSpeed

Google PageSpeed ​​Insights wykorzystuje dane terenowe i laboratoryjne, aby uzyskać dane o wydajności w czasie rzeczywistym. To narzędzie jest miejscem, w którym Google Search Console łączy Cię, gdy chcesz uzyskać więcej informacji na temat błędu w raporcie. Podobnie jak narzędzia Lighthouse, PageSpeed ​​Insights pokazuje kilka dodatkowych punktów danych, ale zawiera wszystkie kluczowe wskaźniki internetowe. To narzędzie zapewnia rekomendacje i bardziej szczegółowe sposoby na zwiększenie wyników i poprawę takich rzeczy, jak szybkość witryny, SEO i dostępność.

Podobnie jak w przypadku wszystkich aktualizacji algorytmów Google i zmian w najlepszych praktykach, trudno jest dokładnie określić, w jaki sposób wpłynie to od razu na rankingi wyszukiwania. Wiemy, że ponieważ te najlepsze praktyki są dość nowe, będą miały pewien wpływ na wszystkie organizacje i ich witryny internetowe oraz będą wymagały aktualizacji i ciągłej konserwacji. Wszystko sprowadza się do stworzenia witryny, która będzie jak najbardziej użyteczna i dostępna dla odwiedzających; ostatecznie przynosi to korzyści zarówno Twojej organizacji, jak i rankingom wyszukiwania. Jeśli jesteś ciekawy, jak Core Web Vitals wygląda dla Twojej witryny, skontaktuj się z naszym zespołem, aby rozpocząć rozmowę.

Zwiększ swoją prędkość

Liczą się pierwsze wrażenia. Klienci są niecierpliwi, więc szybkość Twojej witryny ma duży wpływ na współczynniki konwersji i odrzuceń.

Skrócenie czasu ładowania o 0,1 s może zwiększyć współczynniki konwersji o 8%.

Google/Deloitte

Milisekundy tworzą miliony

Ludzie są o 40% bardziej skłonni wydać więcej niż planowali, gdy uznają, że zakupy są wysoce spersonalizowane.

Google/BCG, USA, badanie wpływu personalizacji na biznes w handlu detalicznym

Zrób to bezproblemowo

Po zaprojektowaniu usługi specjalnie dla nich klienci będą bardziej skłonni do konwersji. Spraw, aby kluczowe czynności, takie jak rejestracja, logowanie i płatność, były bezproblemowe.

77% kupujących na smartfonach jest bardziej skłonnych do zakupów w firmach, których strony mobilne lub aplikacje umożliwiają im szybkie dokonywanie zakupów.

Google/Ipsos, USA, Playbook Omnibus

PRESTACWV02
88888888 Artículos