Zarządzanie firmą to żmudna czynność. Na początku przygody może byłeś sam. Jednak wraz z rozwojem firmy będziesz potrzebować pomocy innych osób w wielu obszarach, takich jak zarządzanie zapasami, rozwiązywanie problemów technicznych, przetwarzanie zamówień lub zapewnianie wsparcia i profesjonalnej obsługi klienta. Prestashop ewoluował z wersji 1.6 do 1.7, ale sposób, w jaki właściciel sklepu może tworzyć nowego pracownika lub członka zespołu, nie zmienił się.

Prestashop 1.7 jak stworzyć pracownika

Zaloguj się do zaplecza administracyjnego swojej witryny. W menu po lewej stronie przewiń w dół do końca strony i rozszerz grupę „Parametry zaawansowane” . Następnie zidentyfikuj link „ Zespół ” (czwarty link licząc od dołu do góry). Kliknij w link, a Prestashop przekieruje Cię na stronę zarządzania pracownikami i wyświetli listę wszystkich pracowników pracujących w Twoim sklepie, w tym Twoje własne konto z profilem SuperAdmin. [caption id="attachment_15758" align="aligncenter" width="1918"]Prestashop-1.7-jak-dodac-pracownika-prestaguru-01 Prestashop-1.7-jak-dodac-pracownika-prestaguru-01[/caption]