Ważne: subskrypcja 'Business Care’ zastępuje opcję Zen w PrestaShop Addons

Ważne: subskrypcja 'Business Care’ zastępuje opcję Zen w PrestaShop Addons

Drodzy Klienci,

Cchcielibyśmy Was poinformować o ważnej zmianie, która niebawem nastąpi w PrestaShop Addons marketplace. 

Od 1 czerwca 2021 r.* w przypadku wszystkich dodatków i modułów opracowanych przez PrestaShop, a od 1 lipca 2021 r.* w przypadku pozostałych dodatków i modułów, opcja Zen zostanie zastąpiona przez naszą nową ofertę subskrypcyjną – “Business Care”.

 

Usługi zawarte w subskrypcji “Business Care”:

 

Aktualizacje zabezpieczeń

Wszystkie aktualizacje dodatków i modułów, zarówno te pomniejsze, jak i najważniejsze, będą dostępne zaraz po ich wydaniu.

 

 

Aktualizacje kompatybilności

Z każdą nową wersją oprogramowania PrestaShop, zgodność Twojego dodatku lub modułu będzie zagwarantowana dzięki aktualizacji.

 

 

Nadchodzące zmiany i funkcjonalności

Nie musisz kupować ponownie modułu / dodatku, aby korzystać z jego nowo wdrożonych funkcjonalności. Uzyskasz dostęp do wszystkich usprawnień, gdy tylko się pojawią.

 

 

Nieograniczone wsparcie

Twoje pytania nie pozostaną bez odpowiedzi! Nasz zespół sprzedaży udzieli odpowiedzi w ciągu 1 dnia roboczego, aby pomóc Ci rozwinąć Twój biznes tak szybko, jak to możliwe.

 

Od 1 czerwca 2021 r.* możesz skorzystać ze wszystkich dodatków i modułów stworzonych przez PrestaShop, a od 1 lipca 2021 r.* otrzymasz dostęp do pełnego katalogu dodatków i modułów znajdujących się w PrestaShop Addons marketplace.

 

💡 Dobrze wiedzieć!
Subskrypcja „Business Care” zostanie powiązana z Twoim zakupem modułu lub dodatku. Oznacza to, że gdy tylko nowa usługa zostanie uruchomiona, nie będzie już można kupić dodatku bez towarzyszącej mu subskrypcji „Business Care”.

Subskrypcja obowiązuje przez 12 miesięcy od daty zakupu modułu / dodatku i jest odnawiana w sposób ciągły. Możesz zakończyć subskrypcję w dowolnym momencie bez uprzedzenia. Zakończy się ona po wygaśnięciu bieżącej subskrypcji.

Zajrzyj do naszego FAQ, aby uzyskać więcej informacji na temat nowej oferty!
Przejdź do FAQ

 

 

Co zawiera subskrypcja 'Business Care’?

W ramach subskrypcji 'Business Care’ możesz skorzystać z:

  • Dostępu do wszystkich mniejszych i większych aktualizacji oferowanych przez dostawców

  • Dostępu do aktualizacji kompatybilności z każdą nową wersją oprogramowania, niezależnie od tego, czy jest to wersja główna (np. PrestaShop 1.7) czy dodatkowa (np. PrestaShop 1.7.7) Wersje korygujące są wykluczone z oferty (np. 1.7.7.8).

  • Nieograniczonego wsparcia od momentu aktywowania subskrypcji (pytania dotyczące korzystania z produktu i rozwiązywania problemów technicznych)

Uwaga: “Business care” nie obejmuje specjalnych lub niestandardowych rozwiązań dla Twojego sklepu internetowego.

Jakie są główne cechy subskrypcji 'Business Care’?

  • Pierwsza opłata roczna jest uiszczana przy zakupie modułu lub dodatku

  • Okres subskrypcji wynosi 12 miesięcy od daty zakupu modułu lub dodatku

  • Abonament jest opłacany corocznie, a nie przez comiesięczne wpłaty

  • Subskrypcja jest milcząco odnawiana

  • Anulowanie subskrypcji jest możliwe w każdej chwili, bez konieczności uprzedzenia. Subskrypcja kończy się po roku od jej aktywacji (wygaśnięcie bieżącej subskrypcji)

  • Twoja subskrypcja może zostać ponownie aktywowana w dowolnym momencie, nawet kilka lat po jej wygaśnięciu

Jak mogę dołączyć do subskrypcji?

Przy zakupie modułu lub dodatku Twoja pierwsza roczna subskrypcja jest automatycznie uwzględniana, a następnie automatycznie odnawiana na koniec okresu rozliczeniowego. Dobra wiadomość jest taka, że ​​zachowujesz swój moduł lub dodatek na zawsze.

Czy muszę posiadać subskrypcję Business Care aby zakupić moduł lub dodatek?

Tak. W przeciwieństwie do opcji Zen, subskrypcja Business Care będzie nierozerwalnie związana z zakupem modułu lub dodatku. Nie będziesz już mógł kupić modułu albo dodatku w PrestaShop Addons marketplace bez powiązanej subskrypcji.

 

Ile kosztuje subskrypcja 'Business Care’?

Opłata abonamentowa wynosi 40% ceny dodatków w momencie zakupu (w tym modułów, szablonów sklepu, szablonów wiadomości e-mail, paczek i zestawów).

Cena ta odzwierciedla ciężką pracę, jaką dostawcy modułów i dodatków włożyli w tworzenie i utrzymywanie dodatków, aby zapewnić ich pełną wydajność i zgodność ze sklepami internetowymi, a także zapewnić wysokiej jakości wsparcie techniczne, które pomaga Ci rozwinąć firmę.

Zmiany cen dodatków i modułów będą miały miejsce tylko na w perspektywie przyszłych subskrypcji. Klienci, którzy wykupili subskrypcję „Business Care” przed zmianą ceny dodatków i modułów, będą płacić nadal taką samą kwotę, jak przy pierwszym rozliczeniu.

 

Czy mogę dezaktywować automatyczne odnawianie mojej subskrypcji?

Jeśli nie chcesz automatycznie odnawiać subskrypcji „Business Care”, po prostu dezaktywuj tę funkcję za pośrednictwem swojego konta klienta w sekcji “Wsparcie techniczne oraz aktualizacje”. Pod koniec bieżącego okresu rozliczeniowego czynność ta spowoduje wygaśnięcie Twojej subskrypcji.

Jeśli zmienisz zdanie, możesz ponownie aktywować tę opcję, jeśli Twoja subskrypcja jest nadal aktywna.

 

Czy mogę anulować subskrypcję Business Care?

Tak. Możesz anulować subskrypcję Business Care w dowolnym momencie bez konieczności powiadamiania nas o tym fakcie. Jej obowiązywanie zakończy się jednak w dniu wygaśnięcia aktualnej subskrypcji.

Przykład: 1 lipca 2021 r. kupujesz dodatek „X” – w tym subskrypcję „Business Care”.

31 października 2021 r. składasz wniosek o zakończenie subskrypcji, dezaktywując jej automatyczne odnawianie. Anulowanie subskrypcji wejdzie w życie 30 czerwca 2022 r. Od 31 października 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. będziesz mógł nadal korzystać ze wszystkich funkcjonalności subskrypcji „Business Care”.

 

Czy mogę ponownie aktywować subskrypcję „Business Care”?

Tak, subskrypcję „Business Care” można ponownie aktywować w dowolnym momencie z konta PrestaShop Addons.

W takim wypadku zostanie jednak naliczona jednorazowa opłata za reaktywację. Twoja subskrypcja zostanie obciążona opłatą w wysokości 70% zamiast 40% ceny powiązanego dodatku lub modułu. Ta dopłata obowiązuje tylko w przypadku ponownej subskrypcji.

Przykład: 6 stycznia 2024 r. chcesz mieć dostęp do głównej aktualizacji dodatku „X”. Możesz ponownie zasubskrybować ofertę „Business Care” ze swojego konta klienta PrestaShop Addons.

Ponieważ jednak Twoja subskrypcja „Business Care” zakończyła się 30 czerwca 2022 r. po złożeniu wniosku o anulowanie, będziesz musiał zapłacić 70% zamiast 40% ceny powiązanego dodatku, aby korzystać nadal z subskrypcji „Business Care”.

Jakie mam prawa, gdy moja subskrypcja wygaśnie lub zostanie anulowana?

Pozostajesz właścicielem swojego dodatku lub modułu i możesz nadal go swobodnie używać. Nie będziesz mieć jednak dostępu do pomocy technicznej ani aktualizacji dla Twojego dodatku / modułu, niezależnie od tego, czy są one poważne czy jedynie udoskonalające.

Co się stanie z opcją Zen?

Od 1 czerwca 2021 r. * zakup i odnowienie opcji Zen zostanie automatycznie wyłączone dla dodatków opracowanych przez PrestaShop.

Opcja Zen pozostanie jednak ważna do daty jej wygaśnięcia, jeśli wykupiłeś lub odnowiłeś ją przed wskazaną datą.

1 lipca 2021 r. *zakup i odnowienie opcji Zen zostanie automatycznie wyłączone dla całego katalogu PrestaShop Addons marketplace.

Jeśli kupiłeś lub odnowiłeś opcję Zen przed tą datą, pozostanie ona ważna do momentu jej wygaśnięcia.

PrestaGuru.pl – sklep Prestashop

', { 'anonymize_ip': true });