Skontaktuj się z nami

telefon: +48 888 830 888
mail: biuro@prestaguru.pl

Jak reklamować sklepy Internetowe ?

REKLAMA REMARKETING PRESTASHOP

Jak reklamować sklepy Internetowe ?

Jak reklamować sklepy Internetowe PrestaShop?

Najlepszym sposobem jest dotarcie do klientów poprzez remarketing.

W dzisiejszych czasach nie wystarczy przekierować klienta na stronę sklepu Internetowego aby go pozyskać

Aby doprowadzić do sprzedaży trzeba jeszcze trochę się postarać

remarketing to w skrócie „chodzenie” za klientem po różnych stronach i na nich wyświetlanie reklam naszego sklepu czy konkretnego produktu ( grupy produktów)

W momencie gdy klient wejdzie na naszą stronę instalujemy w jego przeglądarce kod śledzący i…..śledzimy go.

Dzięki temu możemy wykonać różne akce zachęcające do powrotu do naszego sklepu i zakup oglądanego produktu.

Za całym „sledzeniem” stoją zaawansowane algorytmy i infrastruktura serwerowa.

Co zrobić gdzy klient wyszedł z naszego sklepu Internetowego bez dokonania zakupu?

  • możemy wyświetlać mu reklamę produktów którymi był zainteresowany
  • możemy zaproponować mu rabat ” Hej wróć do nas i kup (tu dany produkt) a otrzymasz od nas rabat w wysokości xxx ( gdzie xxx to procent lub kwota)
  • kup produkt a otrzymasz od nas drugi produkt za xxxx
  • mamy promocje na produkt który szukałeś. Spiesz się promocja kończy się za xxx ( czas)

W naszej ofercie są dostępne pakiety do remarketingu dla sklepów Internetowy opartych o PrestaShop ( gotowa integracja)

Zapoznaj się naszą ofertą:  REKLAMA I REMARKETING PRESTASHOP

a tutaj znajdziesz poszczególne pakiety:

REKLAMA SKLEPU PRESTASHOP  – pakiet podstawowy

REKLAMA SKLEPU PRESTASHOP  – pakiet optymalny

REKLAMA SKLEPU PRESTASHOP  – pakiet rozbudowany

 

SPRZEDAWAJ WIĘCEJ, trafiając bezpośrednio do odbiorców zainteresowanych Twoimi produktami

mailGO

Efektywne remarketingowe kampanie e-mail zgodne z RODO

 

Możesz wysyłać informacje o promocjach, kody rabatowe, lub dynamiczne produkty, które klient oglądał na Twojej stronie. Oczywiście istnieje też funkcja odzyskiwania porzuconego koszyka

mailGO to system wysyłki dedykowanych emaili do osób, których adresów nie posiadasz. Nasz klient nie zbiera adresów email, wysyłka następuje przez bazy partnerów: Onet, Interia, Google

 

Możesz wysyłać informacje o promocjach, kody rabatowe, lub dynamiczne produkty, które klient oglądał na Twojej stronie. Oczywiście istnieje też funkcja odzyskiwania porzuconego koszyka

 

Łatwa integracja, posiadamy gotowe wtyczki min. do Shoppera, Clickshop, Prestashop, Magento, Woocommerce

 

DZIAŁA Z : ONET, INETRIA , GOOGLE

 

VideoGO

remarketing w spersonalizowanych filmach VIDEO!

Reklama VIDEO jest znacznie skuteczniejsza niż Reklama display,

w której setki tysięcy wyświetleń bannerów są nie zauważone przez internautów. Spot reklamowy VIDEO jest oglądany w całości przez ponad 80% odwiedzających

reklamy VIDEO działają na każdym urządzeniu, również na urządzeniach mobilnych

reklamodawca płaci za wyświetlenie reklamy tylko jeśli internauta obejrzy klip reklamowy w całości

badania rynku pokazują, że dodanie filmu VIDEO do opisu produktu zwiększa sprzedaż tego produktu o 35%

Reklama VIDEO jest w stanie przekazać dużo więcej informacji w krótszym czasie niż tradycyjna Reklama statyczna.

 

rtbGO

Zamień odwiedzających w kupujących!

Technologia rtbGO

umożliwia wyświetlanie reklam użytkowników, którzy w określonym czasie odwiedzili Twoją stronę.

 

Dzięki współpracy z wieloma wydawcami posiadamy powierzchnię na wszystkich największych portalach www w Polsce. Pozwala nam to na dotarcie do całego polskiego internetu.

Ponieważ system rtbGO wyświetla reklamy dla ludzi, którzy uprzednio wyrazili zainteresowanie Twoją marką, każde dodatkowe wyświetlenie zwiększa szanse, że ten klient dokona zakupu.

 

similarGO

Docieraj do swoich potencjalnych klientów!

Jak to DZIAŁA?

Nasze narzędzia umożliwiają gromadzenie szeregu danych, szczególnie tych dotyczących poszukiwanych przez użytkowników rzeczy czy przeglądanych przez niego w sieci materiałów. Zebrane dane wykorzystaj w kampaniach displayowych i mailowych.

Co to jest similarGO?

To zaawansowane narzędzie do tagowania użytkowników pod kątem intencji zakupowych. Dotrzyj z reklamą do osób zainteresowanych Twoją ofertą. W łatwy sposób skonfiguruj kampanię i zbieraj informacje o cookies na podstawie słów kluczowych.

Dlaczego warto korzystać z similarGO?

Posiadając dane o zachowaniu i zainteresowaniach użytkowników, możesz przygotować dla nich wyjątkowy przekaz reklamowy, przypominający o konieczności zakupu lub oferujący np. darmową dostawę czy rabat.

Wybierz kto ma zobaczyć Twoją reklamę

Prowadzisz sprzedaż rowerów górskich, dostarczasz do nich części, a może je reperujesz? Oferuj swoje usługi tym, którzy są nimi realnie zainteresowani, a przekonasz się jak bardzo wzrośnie zwrot z inwestycji na działania marketingowe.

 

“W ramach naszej obsługi, do Pana konta zostaje przydzielony opiekun, która w ramach wspólnie ustalonej strategii rekomenduje i wdraża kampanie okresowe i stałe, na bieżąco optymalizuje kampanie w celu osiągnięcia wyznaczonych przez Pana celów sprzedażowych (zmiany stawek, konfiguracja customowych list i wiele innych). Specjalista jest osobą kontaktową, która zapoznaje się z charakterystyką sklepu i dostosowuje odpowiednie rozwiązania w panelu na podstawie danych z narzędzi analitycznych. Umowa obejmuje też postanowienia zapewniająca pełne bezpieczeństwo wymiany danych, okres próbny, a także inne zapisy wymagane przez strony. Jest to koszt 15% budżetu miesięcznego,  nie mniej niż 2000 PLN netto miesięcznie.”

 

Model kompleksowej opieki klienta  

 

Do głównych zadań opiekuna klienta należą:

1. Działania strategii

A. Stały kontakt z klientem w zakresie planowanych kampanii, wykorzystujących narzędzia systemu

B. Przygotowywanie i komunikowanie zaleceń dotyczących konfiguracji narzędzi systemu, w celu osiągnięcia zamierzonych celów marketingowych i sprzedażowych przez klienta.

2. Działania organizacyjne

A. Wsparcie klienta w zarządzaniu i planowaniu projektu kampanii marketingowej w zakresie narzędzi systemu

3. Działania wykonawcze

A. Wdrażanie strategii marketingowej klienta poprzez zarządzanie panelem użytkownika systemu

B. Wdrażanie zaleceń dotyczących optymalizacji aktywnych kampanii.

C. Wsparcie klienta w zakresie przygotowywania materiałów graficznych.*

4. Działania kontrolne

A. Stały kontakt z klientem w zakresie wyników działań i statystyk reklam prowadzonych kampanii.

5.  Działania optymalizacyjne

A. Przygotowywanie zaleceń dotyczących optymalizacji aktywnych kampanii względem bieżącej analizy wyników.

6. Działania sprawozdawcze

A. Przygotowywanie miesięcznego raportu współpracy z klientem.

 

* Zakres współpracy do ustalenia z klientem.

Masz dostęp do wszystkich w/w narzędzi

Jeżeli chcesz wydać więcej na kampanię reklamową swojego sklepu  kup wielokrotność tej usługi

 

Support Prestaguru
support@prestaguru.pl


Włącz powiadomienia    OK Nie dziękuję