PrestaShop wsparcie – szybko, konkretnie i wygodnie

PrestaShop wsparcie – szybko, konkretnie i wygodnie

PrestaShop wsparcie – szybko, konkretnie i wygodnie

Sklep oparty na PrestaShop to profesjonalny serwis z wieloma funkcjonalnościami. Są one dostępne tak po stronie właściciela serwisu, jak i klienta, który chce zamówić produkt. Czasem jednak mogą zdarzyć się nieprzewidziane sytuacje, które sprawiają, że pojawia się usterka techniczna. Jeśli już dochodzi do takiej sytuacji, najlepiej, gdy PrestaShop wsparcie jest w zasięgu ręki.

Jest to zawsze możliwe, zwłaszcza gdy zapoznasz się z naszą ofertą. Proponujemy Ci szerokie pole manewru, dzięki temu korzystasz z takiej pomocy, która jest adekwatna do powagi sytuacji. Jeśli zdecydujesz się na PrestaShop wsparcie, masz pewność, że otrzymasz pomoc w naprawdę krótkim terminie. Nie musisz czekać 24 godziny, by otrzymać odpowiedź na swoje zgłoszenie. Najpóźniej będzie to do 8 godzin, jeśli wybierzesz pakiet podstawowy.

Jakie są korzyści – przede wszystkim profesjonalna pomoc, która jest w stanie „z miejsca” rozwiązać problem, gdy tylko wyjaśnisz, na czym on polega. Nie musisz nigdzie jeździć, dzwonić, umawiać się na spotkanie, czy negocjować stawki za godzinę, bądź za usługę. Jeśli więc wybierzesz  PrestaShop wsparcie, masz pewność, że rozwiążesz zaistniały problem. W dodatku uda się tego dokonać zanim jeszcze przestój w działaniu Twojego e-commerce zacznie generować poważne straty finansowe i rzutować na wizerunek Twojej firmy.

Z pomocą profesjonalnego serwisu pomoc jest w Twoim zasięgu i to zarówno finansowym, jak i zdalnym. Nie musisz nic robić poza wykupieniem odpowiedniego pakietu i przesłaniu wiadomości, w której opiszesz, z czym masz kłopot. Resztą zajmą się fachowcy i zwykle wystarczy jedna ich odpowiedź, by udało się w pełni zażegnać zaistniałe trudności. Masz więc za każdym razem komfort psychiczny, gdyż zamiast wpadać w panikę, kontaktujesz się z fachowym wsparciem technicznym, a eksperci najpóźniej w ciągu kilku godzin odezwą się z gotowym rozwiązaniem.