PrestaShop SEO Социјални медији копирање
Social media copywriting
Prowadzenie konta na profilu społecznościowych, takim jak np. Facebook wydaje się stosunkowo łatwym zadaniem. Jednak nie zawsze tak jest w rzeczywistości. Okazuje się bowiem często, że z czasem pomysły na nowe posty się kończą, a i czasu coraz mniej na to, aby szukać inspiracji, pisać posty i "przystrajać" je emotkami. Właśnie dlatego coraz częściej firmy zlecają pisanie postów copywriterom. Usługa ta cieszy się coraz większą popularnością, więc może i Ty miałbyś ochotę z niej skorzystać?
Wpisy, które upubliczniane są w social media, rządzą się swoimi prawami. Podstawą jest to, że stawiają one na interakcję z odbiorcami. Dlatego np. dużo jest w nich bezpośrednich zwrotów do odbiorców oraz zachęt do pozostawienia po sobie śladu w postaci polubienia, udostępnienia czy też kliknięcia w link znajdujący się w treści. Posty muszą być konkretne i rzeczowe, ponieważ z pewnością żaden użytkownik Facebooka nie będzie czytał rozprawki. Jakie jeszcze cechy wyróżniają social media copywriting?
1. Wykorzystywanie w tekście podkreśleń oraz wypunktowań.
2. Warto wpis urozmaicić emotikonami - jednak zdecydowanie nie należy ich nadużywać.
3. Publikacja zawsze powinna odbyć się wraz z przygotowaną specjalnie do postu grafiką. W innym wypadku szanse na przyciągnięcie odbiorców są niewielkie.
Nie masz czasu prowadzić swoich portali w social media? Chętnie przygotujemy dla Ciebie treści postów. A nawet jeśli będziesz chciał, wrzucimy je na Twój profil po otrzymaniu dostępów. Dowiedz się więcej szczegółów - zapraszamy do kontaktu.