Skontaktuj się z nami

telefon: +48 888 830 888
mail: biuro@prestaguru.pl

Największe błędy w prowadzeniu sklepu Internetowego

Najwieksze-bledy-w-prowadzeniu-sklepu-internetowego-prestaguru

Największe błędy w prowadzeniu sklepu Internetowego

Największe błędy w prowadzeniu sklepu Internetowego

 

 

Dzień dobry witam wszystkich. Dzisiaj prezentacja na temat największych błędów popełnianych przez sklepy internetowe. Będzie to prezentacja oparta o nasze doświadczenia z pracy z klientami na PrestaShop. Na początku kilka słów o mnie zajmuje się e-commerce. Od 2007 roku zaczynałem jako e-commerce menadżera zajmowałem się też marketingiem. Było to już całkiem sporo temu bo około czternastu lat. W 2012 roku zostałem. Dostałem certyfikowanych przez Google’a Google Acer dawniej dworcach i Google Analytics. W 2014 roku postanowiłam się zająć już poważnym oprogramowaniem więc jakby zmienić trochę obszar działania i obecnie jestem certyfikowanych programistą PrestaShop.

No i jak już było wspomniane współzałożycielem PrestaShop kropka. Jeśli chodzi o PrestaShop proces to czym my się zajmujemy. Zajmujemy się głównie zakładaniem sklepów PrestaShop na platformie PrestaShop. Często też zajmujemy się rozwojem tej platformy serwisowania i pisaniem modułów dla klientów oraz usługami powiązanymi z marketingiem Mobility analitykiem internetową strategią grafiką hosting i optymalizacją czyli wszystkimi tymi obszarami wokół PrestaShop które są jakby oczekiwane i wymagane przez naszych klientów. Oprócz tego jesteśmy certyfikowanych partnerem PrestaShop i jesteśmy również jako firma partnerem Google’a. I teraz tak chciałbym.

Prezentacja będzie taka sekcja pierwsze chciałbym mówić błędy techniczna. Są to błędy które głównie wynikają z pewnych zaniechań naszych klientów albo klientów którzy się do nas zgłaszają. I tutaj częstym częstym błędem jest brak wiedzy o tym jakie zmiany robione w sklepie brak dokumentacji z tym problemem często spotykamy się w sytuacji kiedy klient np. przychodzi chciałby mieć usługę migracji zrobioną i de facto nie wiadomo co było w sklepie robiona. Klient nie wie jakie zmiany były robione w jego sklepie. Firma która osoba która realizowała to nie zostawiła mu żadnych śladów co jest jakby problematyczna dla nas i dla klienta.

Tutaj warto warto jeśli państwo współpracuje z różnymi firmami domagać się takiej dokumentacji lub sobie samemu spisywać co było robione w sklepie szczególnie jeśli nie były to zmiany robione stricte np. w moduł a także łatwo łatwo dojść do zmian które były robione za nasze. My robimy tak zawsze współpracę z klientami że wszystkie wszystkie zmiany są opisywane. Mamy wewnętrzną dokumentację każdego klienta do jego wglądu także na jego życzenie też mu taką dokumentację jakby udzielamy i też polecam to zrobić w przypadku jeśli państwo będziecie współpracować z jakąś firmą.

Teraz następnym takim błędem jest korzystanie z usług niedoświadczonych programistów. Im takich mikro firm albo pojedynczych zleceniodawców często często się zdarza że przychodzą do nas klienci którzy mają duże problemy dlatego że nie ma kontaktu np. z taką osobą która realizowała ich zlecenia. Kontakt się urwał. I wtedy to jest bardzo problematyczna dlatego że. Taka osoba czy firma sklep internetowy zostaje de facto bez wsparcia. Również często takim problemem jest częsta zmiana podwykonawców. Spotykamy takie sklepy które były realizowane przez pięć firm o różnych.

5. Wiele firm nawet pięć. Co powoduje to że każda firma pracuje trochę inaczej ten kod wygląda po każdej firmie trochę inaczej każda następna firma musi się uczyć co ta poprzednia robiła co bardzo wydłuża jakby proces pracy nad sklepem także tutaj polecał bym generalnie trzymać się jednego wykonawcy jeśli jest to tylko możliwe szczególnie w przypadku jeśli najlepiej jest zrobić tak żeby pracować z tym wykonawcą który robił państwu sklep bo on będzie wiedział jakby co było robione w tym kodzie wiedział jak było zrobione tak że to jest jakby takie rozwiązanie de facto idealna.

Często spotykamy się też z brakiem zapewnienia wsparcia programistyczne co to jest szczególnie widoczne w przypadkach wielu klientów się do nas zgłasza że sklep coś mi się w sklepie posypało np. nie ma możliwości robienia zakupów no i na gwałt jakby szukają firmy która podejmie się takiego zlecenia. Coś często problematyczna bo firmy często mają zablokowane terminy i nie są w stanie podjąć się z dnia na dzień jakiejś napraw. Znalezienie takiego rzetelnego wykonawcy z dnia na dzień też nie jest bardzo prosta. Kolejnym takim błędem w sklepach PrestaShop z którym się spotykamy są zaniedbania bezpieczeństwa sklepu a tutaj takie błędy typowe czyli bardzo proste loginy i hasła do panelu administracyjnego sklepu zmienianie tego katalogu który służy do służy do logowania do sklepu czyli załóżmy nazwę sklep kropka komu łamane przez admin.

łatwo w taki sposób próbować zrobić ataki słownik jakby czyli próbować włamać się do sklepu. Ponieważ osoba mająca się dosyć łatwo dojdzie do tego gdzie jest. Gdzie jest panel administracyjny sklepu. Często też takim błędem który się pojawił szczególnie w ostatnim czasie jest nie zabezpieczania formularzy powszechnie dostępnych w sklepie czyli formularza kontaktowego i formularza rejestracji. I coraz rzadziej mam problem ale też się zdarza. Certyfikat za salami czyli nie zabezpieczają protokołem SSL wejścia do sklepu. Tutaj jakby to już z tym problem się coraz mniej spotykamy dlatego że firmy hosting owe często już udzielają dostępu do darmowych certyfikatów jak i.

Wejścia jak dawniej było tak że wiele przeglądarek respektowane strony które nie były przez HTTP S.A. przez HTTP protokołu i łatwo było nie ostrzegały przed tym że to się zmienia ale też warto o tym pamiętać. Czy na pewno w sklepie ten certyfikat jest. Teraz takich właśnie błędów bardzo dużych spotkaliśmy u klientów to w 2018. To jest wykres ruchu z Google Analytics a jak widać jest dosyć duży spadek ruchu między lipcem a sierpniem 2017 roku. Liczyliśmy że to było 60 3 proc. miesiąc do miesiąca to była taka sytuacja że właśnie klient sobie zamówił migrację z dedykowanej platformy na PrestaShop i wykonawca jakby nie zrobił tego poprawnie.

Co on co Wykonawca zrobił źle mianowicie zrobił migrację ale zapomniał o tym że linki szczególnie do produktów i kategorii również muszą być przeniesione albo muszą być zrobione przekierowania albo te linki musiały być odtworzona i przeniósł sklep klient się nie zorientował że to jest zrobione. Wykonawca o tym nie wiedział. Myśmy na szczęście zaczęli z tym wykonawcą z tym klientom pracować w okolicach września z tego co pamiętam dosyć szybko doszliśmy do tego co się stało i zaczęliśmy go odzyskiwać. Jest to przykład właśnie takiego dosyć nieudolnego przeprowadzenia procesu migracji które może spowodować bardzo duże straty u klienta.

Kolejnym takim przykładem z życia wziętym też wykonawcy który nie do końca się poPISał był błąd taki że jeśli klient był zablokowany do sklepu i był w koszyku czekał. To źle zostało zrobione. Zamknięcie znaczników HTML a i tak jak widać w tym żółtym kółku czy może tego nie widać do końca ale jakiekolwiek kliknięcie na formularz i poza nim nim powodowało logowanie klienta. Ten błąd nie jest takie oczywiste bo dla niedoświadczonego użytkownika niedoświadczony użytkownik może tego tak do końca nie zauważyć. Tylko się wściekał że chce zrobić zakupy a następuje logowanie ze sklepu jest to de facto to był też problem do którego trochę było ciężko dojść klientowi dlatego że to był specyficzny przypadek który się pojawiał dopiero kiedy klient był za zalogowanie do sklepu.

Taki przykład który się często zdarza nie zabezpieczenia formularzy jak widzimy to jest lista użytkowników w sklepie a np. dla użytkownika hot Aleksandra. To mit. To jest atak atak bombowy na formularz on powodował uzupełniania tych danych. Jak widać tutaj tych rekordów jest dosyć sporo. Screen z 10 tysięcznego Itaka. Jakby tego użytkownika tak trzeba też warto zwrócić na to uwagę żeby był w miarę bezpieczna. Co jest związane z bezpieczeństwem to tutaj jest dodany kolejny punkt czyli brak aktualizacji sklepu. To się nam jakby też już coraz rzadziej zdarza ale mamy jeszcze klientów całkiem sporych też którzy korzystają z PrestaShop wersji 1.5 1.6 a nawet 1/4.

Proszę pamiętać że wersja 1.6 jest wspierana od dwóch lat. Ostatnia aktualizacja była w maju 2019. Także warto o to zadbać. Oczywiście zdarzają się przypadki że te aktualizacje są trudne kosztowne. Jest to związane jest to szczególnie częste w sklepach które są bardzo zmodyfikowane. Duża ale też zachęcamy żeby przemyśleć jak najbardziej te aktualizacje tych sklepów wersji mniejszych niż 1 7 to w tym momencie klientów około 20 25 proc. Także jest to nadal całkiem sporo. Czy ktoś jeszcze pamięta pan z wersji 1.5.

Z Office. Przykładowo kolejnym punktem jest instalacja modułu z podejrzanych źródeł instalowanie każdego modułu który pojawił się gdzieś w internecie. Często spotykamy się z bardzo przeładowane przeładowane sklepami które posiadają bardzo wiele modułów z różnych źródeł. Proszę pamiętać że zainstalowanie modułu niewiadomego pochodzenia każdego każdy moduł zainstalowanie każdego modułu może spowodować wyciekiem danych. Tak naprawdę bardzo prosta jest jeśli zainstaluje jakiś moduł kawałek skryptu który będzie wrzucał np. dane klientów do pliku a więc jest to bardzo niebezpieczna. I taki przykład mieliśmy czasu. Dużo klientów instalować bo taki darmowy moduł do bloga.

Ten moduł do bloga w konfiguracji modułu posiadał odnośnik do zdjęcia które było jakby zewnętrzne czyli poza sklepem nie był ten graficzny. Był to zewnętrzny graficzne co powodowało to że ktoś sprytny zrobił przekierowanie po prostu na strony serwis kropka com. W tym miejscu powinien być zrzut konfiguracji modułu bloga a co na załączonym obrazku. Jeśli chodzi o błędy techniczna. To takim częstym błędem który się spotykamy jest używanie niesprawdzonych szablonów. Często klienci. Kupują czy ściągają szablony które są z niesprawdzonych źródeł albo są to nie dopracowane szablony co bardzo utrudnia życie.

Potem wykonawca klientowi w modyfikacjach np. szablon jakichś zmianach. Mamy takiego jednego klienta który przed tym jak do nas przyszedł kupił sobie kupię sobie szablon nie wiem czy to kupił szablon czy ten szablon był zainstalowany przez poprzedniego wykonawcę w każdym razie błąd który w nim występował polegał na tym że. Szablon domyślnie przez modyfikację szablon domyślnie ustawiał kraj na Stany Zjednoczone co powodowało szereg błędów na przykład w koszyku był problem z wyświetlania cen oraz czeka go np. problem z formatem kodu pocztowego. Było to szczególnie myląca była ta zmiana z wyświetlania złej ceny w koszyku bo to już faktycznie wpływało na sprzedaż.

Również mieliśmy taką sytuację że klient do nas przyszedł z dosyć prostą zmianą bo chciał sobie dorzucić do główka. Zmianę języka i zmianę waluty. Teoretycznie jest to bardzo prosta zmiana. Natomiast co się okazało używał szablonu który wymagał do edycji zalogowania się do zewnętrznego panelu poza sklepem. Co się okazało. Poprzedni wykonawca powiedział że nie dostarczy takiego dostępu. Także nie mogliśmy się zalogować z tego zmienić jakby tak powinno być to zrobione. Tylko musieliśmy grzebać w kod źródłowy szablonu i go modyfikować.

No jakby co już komplikuje sprawę. Jeśli miałaby być jakaś aktualizacja czy coś to możliwe że pliki które były modyfikowane. Dziki które były modyfikowane mogłyby cofnąć zmiany. Kolejnym takim błędem jest brak wsparcia Westinghouse hosting owego utrzymania serwera. Często się zdarza że klienci widzieliśmy dużo takiej sytuacji kupują sobie kupują sobie a bez nie zarządzanego bez jakby bez pomocy firmy zewnętrznej. Coś się może stać w takim przypadku. Mieliśmy też taką sytuację że klient do nas dzwoni i zrozpaczony że mu sklep nie działa całkiem dobrze sklep.

Okazało się że miał serwer bez jakiejkolwiek pomocy de facto. Gdybym miał taką pomoc zapewnioną to udałoby się usunąć podejrzewam w pięć minut ponieważ wystarczyło startować patcha a te komplikacje spowodowały to że sklep był nieczynny przez kilka dobrych godzin co realnie spowodowało realne straty po stronie klienta. Kolejną rzeczą jest taką dosyć powszechną prowadzenia prac w środowisku produkcyjnym czyli nie posiadanie żadnego zabezpieczenia czy dodatkowego sklepu czy systemu kontroli wersji jakiegoś na którym można by prowadzić prace. I powiem tak to nie chodzi o zmiany w kodzie tylko instalowania jakichkolwiek nowych modułów które mogą wchodzić w interakcje np.

z obecnymi modelami. Może powodować to że sklep się wywali i będzie nieczynny. A proszę pamiętać że nawet jeśli macie Państwo usługę robienia backupu po stronie hosting to często jest tak że backup nie jest robiony Live to znaczy możecie państwo np. wersję sklep było sprzed dwudziestu czterech godzin co automatycznie powoduje takie problemy że w przypadku kiedy chcemy przywrócić ten sklep to już nie będziemy mieli części nie będziemy mieli części zamówień które były to baza danych nie będzie aktualna. I to jest wtedy duży problem dlatego że przywracanie takich zamówień jest trudna dlatego że odtwarzanie ich nie wiem czy na podstawie przelewów bankowych czy systemów płatności jest po prostu ciężkie.

Tak samo polecam zwrócić na to uwagę żeby robić to backup mieć to wsparcie i wprowadzić dodatkowe środowisko testowe na którym można przetestować wszystkie zmiany. Kolejną sekcją jakbyś poza tymi kwestiami technicznymi są błędy związane z kontaktem które często spotykamy np. kopiowanie opisów konkurencji brak elementów budujących zaufanie i brak opinii mała liczba metod płatności do tego szablonu nie buduje zaufania. Zaufania do sklepu. Dla mnie szczególnie rażące jest używanie tego szablonu to ma wdrożona. Jeśli chodzi o liczbę metod płatności to zawsze warto dodać usługi jakiegoś brokera który wcześniej prawdopodobnie zweryfikuje to czy sklep jest godny zaufania lub też dodać po prostu metodę płatności za pobraniem.

Wtedy użytkownik czuje się dosyć bezpiecznie zamawiając produkt. Produkty z takim czasem są słabej jakości zdjęcia. Taki przykład u klienta gdzie był akurat problem z CSS nie są wielkością zdjęć ale sami Państwo przyznacie że zdjęcie nie zachęca do zakupu. Co jest szczególnie ważne w sklepach które. W sklepach które sprzedają produkty które muszą się ładnie wizualnie prezentować szczególnie jest to branża modowa. Meble. Kolejnym błędem są problemy ze ścieżką zakupowy. Ogólnie problem XL czyli łatwość przejścia tej ścieżki intuicyjna. Brak odwracania uwagi użytkowników od od.

Samego procesu kupowania. To jest taki przykład klienta który akurat jest taki problem z tonami czeka. I tak właściwie nie do końca wiadomo które Tan przycisk jest najważniejszy i które tutaj należałoby kliknąć żeby sfinalizować czy przejść do stołu chyba koszyk czyli przejść dalej bo czekał. Kolejną taką sekcją gdzie zauważamy że klienci popełniają sporo błędów jest to strategia analityka. Brak strategii działania brak strategii brak strategii działania. Szczególnie często się z tym spotykamy kiedy klienci do nas przychodzą z jakimś pomysłem na biznes i nie do końca wiedzą jakie mają przewagi konkurencyjne.

Jak poprowadzić ten biznes. Ale często jest brak pomysłu na tą dalszą. Dalszą metodę prowadzenia tego sklepu. Niechęć do wejścia w e-commerce pisałem dlatego że nam się też zdarzyło już kilka razy dosyć sporych klientów. że nie za bardzo chcą wchodzić w ten kanał dlatego że uważają go za nieskuteczne. Nie mają do niego zaufania albo po prostu uważają że obecny model jest bardzo dobry. To się szczególnie odnosi do takich większych przedsiębiorstw czy sklepów stacjonarnych prowadzonych raczej przez starsze pokolenie które nie do końca rozumieją że warto by było wejść w ten kanał.

Mam takich dwóch klientów z branży. Obaj są porównywalnie porównywalne mają duże biznesy jeden Chrzanów i Comarch już kilka lat temu a drugi dopiero ostatnio się nad tym zastanawia. No i ostatnia w związku z Korona wirusa w ciągu ostatniego roku ta branża była dotknięta również tym że miała pozamykane sklepy stacjonarne. No i powiem szczerze że klient który sobie otworzył sklep kilka lat temu już miał go dosyć bo plany to zdecydowanie lepiej sobie radzi od tego który w tym momencie nie ma sklepu i musi wręcz zamykać salon.

Często też się spotykamy z takim błędem jak brak instalacji narzędzi statystycznych. Wiadomo że najbardziej popularny jest Google Analytics. Prosta posiada darmową darmową wtyczka do tego narzędzia. Warto z niej korzystać. Proszę pamiętać że dane statystyczne. że dane statystyczne zbierają się jakiś czas więc jeśli np. przychodzi do nas klient i chce zrobić migracja to czy sklep to warto żeby się o jakiejś danych statystycznych zobaczcie jak wyglądał ruch tutaj. Warto też czasem zainstalować narzędzia rankingowe czyli sprawdzać co. Co jak co.

Co się działo w sklepie. Co jakby klikania. I teraz jeśli chodzi o taki błąd to brak analizy prowadzonych działań czyli np. w firmie mają zainstalowane narzędzia statystyczna zbierają dane ale nie analizują tych danych w żaden sposób nie wyciągają wniosków. Szczególnie jest warta jest szczególnie warta rozważenia. Czy w takich sytuacjach kiedy mamy kilka źródeł marketingu czy testujemy jakieś rozwiązania marketingowe chcemy sprawdzić na ile on koncertuje. Kolejną taką sekcją gdzie się spotykamy z problemami za marketing i tu jest kwestia taka że w firmach jest wiele firm całkiem sporo firm nie nie skupia się na kampaniach efektywnością czyli takie które stoją przy stosunkowo relatywnie niskich nakładach powodują dobry zwrot z inwestycji a nakłady są duże ale po prostu się dużo zarabia na tych tych kampaniach marketingowych.

Tutaj taki bardzo przykład taki skrajny. Weźmy takiego klienta który zaczynał w branży odzieżowej i wymyślił że zrobi sobie reklamę telewizyjną wypuścił tą reklamę telewizyjną jedną zapłacił za nią kilkadziesiąt tysięcy złotych z tego co pamiętam. I miał oczywiście tam chwilowy wzrost. Wzrost wejść na stronę ale de facto nie przełożyło się to w żaden sposób na sprzedaż. No i potem bardzo długo zajęło wyjaśnienie. Czym jest to spowodowane i dlaczego to wygląda jak wygląda. Takim problemem się też spotykamy jest dopasowanie kanałów marketingowych do branży czy po prostu wiadomo że każda branża też w każdej branży pewne metody pozyskiwania klientów są bardziej lepsze efekty niż w innych.

Na to też warto zwrócić uwagę. No i na koniec zostawiłem taką kwestię która jest związana głównie z SEO czy zbyt małe środki na efektywne działania. To jest. Torów zrzut który ściągnął z jednego z jednej grupy związanych z co wielu klientów jeszcze łapie się na to że wydają bardzo małe pieniądze na bardzo małe pieniądze ma na to oczekują dużych efektów a tak naprawdę jak się zagłębić w temat to te działania związane nas. W tym momencie są bardzo kosztowne. Specjaliści którzy się tym zajmują też też są dosyć wymagający finansowo i same działania związane z pozyskaniem leku są dosyć drogie.

Tak często spotykamy że się łapią na takie oferty tzw. usług związanych z pozycjonowanie które nie są specjalnie specjalnie efektów i specjalnie finalnie nie ma zyskowne po prostu nie przekładają się na dobre. Jest to zasadnicza tyle Dziękuję bardzo za uwagę. Oddaję głos Kubie.

Dziękujemy bardzo Szymon nie może teraz chwila na małą sesję i przyszło do nas parę pytań od publiczności i pierwsze które Ci zadam. Które szablony PrestaShop są najpopularniejsze najbardziej rekomendowane wśród sklepów w Polsce.

Co znaczy nie wiem czy mogę udzielać odpowiedzi bo to konkretna konkretna reklama także nie wiem czy ja bym polecał. Nie odpowiem do końca ale to powiem. Powiem tak. Warto przede wszystkim kupować moduły i szablony ze sprawdzonego źródła czyli z oficjalnego sklepu PrestaShop losów. To zdecydowanie dlatego że każdy moduł musi przejść weryfikację dosyć dosyć przez takie dosyć ostre sito. Także te moduły i szablony są bezpieczne. A jeśli chodzi o zewnętrzne źródła to przede wszystkim polecał bym sprawdzać ilość zakupionych szablonów przez tych użytkowników przez innych użytkowników opinie.

Ich popularność na pewno nie warto iść w szablony które są które są mało popularne też zrezygnowała raczej bym korzystał z tych które są trochę na rynku i to widać że one albo mają np. opinie które oferują support także na tych opłat.

Dzięki wielkie. I kolejne pytanie jakie serwery do średniego e-commerce poleca się pod PrestaShop. 1 kropka 7.

Tu znowu musiałbym zareklamować jakąś konkretną firma. Powiem tak. Jeśli chodzi o serwery to. Nie mogę za bardzo nas udzielić. Polecam zwrócić uwagę na to czy dany serwer ma np. pełne narzędzia dla programistów czyli dostęp do S.S. a nie tylko dostęp przez FTP czy ma wszystkie dostępne czy też to jest trochę ryzykowne ale też polecam sprawdzić opinie. Powiem tak jeśli ktoś będzie miał konkretne pytania to zapraszam na maila bo podczas prezentacji raczej chyba nie będę tutaj konkretnej nazwy firm podawał.

Jaki był najdroższy błąd z jakim mieliście do czynienia.

Najdroższy błąd taki dosyć dosyć efektowny że tak powiem to też nie mogę zdradzić co to był za klient ale branża branża rozrywkowa która. Był prestiżu danego produktu czyli sprzedaż i ta sprzedaż była planowana bardzo duża. Sklep był robiony bardzo szybko bo klient miał bardzo mało czasu de facto robiliśmy na sklep dwa tygodnie i bardzo sytuacja była napięta i klient nie pozwolił na przetestowanie przetestowania tego sklepu tuż przed zmianami jakie sobie wprowadził bo zainstalował sobie niesprawdzone moduły do kasowania które spowodowały właściwie wykluczyły możliwość robienia zakupów w sklepie.

Co spowodowało to że testy były de facto prowadzone tak naprawdę na produkcji na bardzo dużej grupie. Sklep był oczywiście wypalony zupełnie nie dało się kupować myśmy nie wiedzieli co się dzieje. Był to środek nocy. Udało się przywrócić dopiero następnego dnia i myślę że klient tak naprawdę mało stracił na tym kilka milionów złotych na kilku godzinach. Oczywiście ciężko mi to do końca też oszacować dlatego że nie wiemy ile jest tych użytkowników potem dokonało zakupów ale było to solidny solidny problem.

I ostatnie pytanie jakie niedociągnięcia zdarzają się najczęściej.

Jakie zdarzają się najczęściej tłumaczenia. Z naszego punktu widzenia największym problemem jest to o czym mówiłem na początku czyli że klienci nie sposób sobie bagatelizują jakby utrzymania Platformy. Czy chodzi tutaj o to że nie wiedzą jakie były zmiany robione. Zmienia dostawców. Nie mają żadnej dokumentacji. Oczywiście ciężko wymagać od klientów wiedzy technicznej. Natomiast warto by było tutaj żeby ta wiedza wymagania chociażby tego żeby wiedzieć albo wymagać od wykonawcy jakie były robione zmiany jest bardzo cenna szczególnie potem do dalszych prac. Tak że to jest taka rzecz którą na którą bardzo warto zwrócić uwagę.

Support Prestaguru
support@prestaguru.pl


Włącz powiadomienia OK Nie dziękuję